tirsdag den 24. januar 2012

Status

Nu er det ved at være lang tid siden jeg sidst skrev et indlæg.. Pinlig lang tid siden... MEN.. Grunden er.. Og jeg synes selv det er en god en.. Kan I huske det rækkehus jeg fortalte om for nogle få måneder siden? Vi er nemlig flyttet ind!

Og på trods af, at jeg ved det tager tid at komme på plads (specielt med alt det ubrugelige-crap-som-vi-ikke-nænner-at-smide-ud-for-HVIS-vi-nu-en-dag-fik-brug-for-det), så har det alligevel taget meeeget længere tid end forventet. Det er åbenbart ikke bare lige sådan at blive voksen og flytte i hus..

Positive thing: Vi får set en masse film og jeg en masse serier, da vi intet kabel tv har og jeg har hverken skole eller job

Not-so-positive thing: Lysten til at blogge er ikke såååå stor, da resten af tiden i huset helst skal bruges konstruktivt. Og vi har sat som mål, at vi skal lave noget på huset hver dag

Men mit mål er så, at jeg skal genfinde lysten til at blogge igen.. Og jeg ved at det som oftest bare kræver, at man kommer i gang igen.. Hvilket er det jeg prøver på her og nu!

2 kommentarer:

  1. Gud Olivia, det her indlæg er fuldstændig gået min næse forbi!

    STORT tillykke med at være husejere, det er sq da slet ikke så tosset, kan godt forstå der er en masse praktisk der skal klargøres før end man bruger tid på blog etc.

    Jeg håber ikke du mister lysten fuldstændigt, det ville være ærgeligt, jeg nyder altid dine indlæg!

    - Maj :D

    SvarSlet
  2. Hahaha, det er da bare helt i orden. Mens jeg har været væk, er der godt nok også mange af dine (og andres) jeg slet ikke har kigget ordenligt på - simpelthen ikke godt!

    Mange tak for det. Det er squ en sjov følelse at lige pludseligt eje et hus, men ja der er godt nok også mange ting der skal på plads - også bogstaveligt talt :)

    Og mange tak for dine fine ord! Det hjælper altid på lysten :) Men ellers går jeg med en masse blog ideer i hovedet. Det er bare ikke sådan lige at realisere :)

    SvarSlet