torsdag den 9. august 2012

Lang tid siden sidst!

Pff.. Det er er ved at være næste tre måneder siden jeg sidst skrev en blog update. Puha, not good. Men jeg har en overhoved-ikke-særlig god undskyldning som giver bedst mening når man kender mig.

Sagen er, at jeg er i gang med at skrive speciale. Det er det aller sidste der skal overståes, inden jeg er færdig med skolen for alvor, og skal ud at lege voksen. Og det der speciale kræver faktisk ret meget tid, og rigtig mange sider. Så jeg vil godt indrømme, at når der skal skrives 100+ sider (delt mellem to mennesker) så gemmer jeg energien til kreative indslag og geniale guldkorn til specialet, og ikke bloggen. MEN specialet skal afleveres om små 4 uger, og så glæder jeg mig til at få mit liv tilbage, jeg glæder mig til at kunne se film og tv uden den konstante dårlige samvittighed og så glæder mig til at genfinde lysten til at skrive blog!

Derudover, er jeg blevet produktionsleder og markedsførings-ansvarlig på en kortfilm der hedder Innocence, der meget snart skal optages. Det er et spændende projekt, som jeg glæder mig til at fortælle mere om snart. I kan følge projektet på vores blog og derudover har vi også en facebook og en twitter profil. Det kunne være fedt hvis I tager et kig på det, da vi har brug for al den støtte vi kan få.

Peace out! :)

2 kommentarer:

  1. Fedt fedt. Rart at høre du lever. Og held og lykke med opgaven! :)

    SvarSlet
  2. Hej Kim

    Mange tak for det :) Det gik super duper :)

    SvarSlet