torsdag den 22. november 2012

Revenge

Det sidste blogindlæg valgte jeg at give titlen "I'm back". Det er bare lidt pinligt, når der passerer næsten en hel måned, inden det næste blogindlæg udgives.. Hmm..

Men jeg lovede jo, at jeg ville introducere jer for den nye tv-serie Revenge. Jeg tror ikke den bliver vist på dansk TV endnu, men kan kun forestille mig at det snart sker. Den har fået stor success i USA, og med god grund.

Ved hver ny sæsonstart, plejer jeg at holde øje med hvilke nye serier der kommer, og hvilke der kunne være rigtig interessante. Jeg havde spottet Revenge, men for en eller anden grund, havde jeg valgt at lade den passere.. Men uge efter uge, så jeg meget positive reviews af afsnittene på nettet, og da sæsonen var omme, valgte jeg at give den en chance. Hele sæsonen blev derefter slugt på få dage!

For at give en smule historie, så handler serien om Amanda Clarke (Emily VanCamp), der som voksen vender tilbage til The Hamptons, under navnet Emily Thorne, med et mål - at få hævn over de mennesker der ødelagde hendes familie. Serien falder nok under kategorien drama/mystery/thriller, og der er masser af intriger!

For jer der har Netflix US, så ligger hele første sæson klar. Til jer andre, så haps den på nettet eller glæd jer til den (forhåbentlig) kommer på dansk tv. Der er i hvert fald en lille appitizer lige nedenunder, der forhåbentlig overbeviser jer om at den skal ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar