tirsdag den 8. november 2011

En milepæl

Wow.. Indlægget jeg skriver lige nu er faktisk nr. 100 - lidt af en milepæl for mig. Da jeg startede denne blog, regnede jeg med at bloggen ville falde død om efter kort tid - pga. min egen manglende motivation og andre folks manglende interesse. Men 100 indlæg senere har jeg hele 8 (!) followers - endnu lidt af en milepæl. Ikke fordi 8 er det største tal, men jeg er glad for det og stolt af det alligevel :)

Men det er så bare lidt beklageligt, at jeg har været så fraværende den sidste tid. Men det her med at have et arbejde, et studieliv, et socialt liv, oprydningstid, kærestetid - I can go on - er bare ikke lige sådan ligetil. Det er svært at blive voksen!

Men jeg håber I alle derude har det godt?! Og jeg håber, at inden jeg skal tilføje et ekstra 0 til mine antal indlæg, får lidt flere followers ;)

2 kommentarer:

  1. TILYKKE med bloggens milepæl :D :D

    Jeg har fuld forståelse for dit fravær, jeg kender alt til det! Glædes bare hver gang der kommer et nyt indlæg, og læsere skal der nok komme til, når de finder ud af hvor fantastisk din blog er :)

    - Maj :)

    SvarSlet
  2. Wow, tak for den fine kommentar Maj - det er jeg bare super glad for at høre! Glæder mig nu også til at se hvor den er, bare et år fra nu af :)

    SvarSlet