fredag den 27. april 2012

Farvel til Wisteria Lane

Efter 8 år i følgeskab med de kendte og desperate damer, er sidste afsnit af Desperate Housewives nu i kassen. Der er derfor ikke længe til, at vi skal sige farvel til Bree, Lynette, Susan og Gabby - og alle de andre.. Mere præcist, så ruller sidste afsnit henover skærmen den 13. maj (i USA).

Og selv om jeg flittigt har fulgt med de sidste 8 år, har jeg langt fra haft den samme fanatiske fan følelse og fulgt med så religiøst, som i de første mange år. Efterhånden som serien blev ældre, blev jeg det åbenbart også.. MEN det ændrer ikke ved, at det bliver lidt vemodigt at sige farvel. Og da jeg følger både Felicity, Marcia og Eva på Twitter har jeg kunne følge med i deres #DHcountdown (tjek det ud på twitter for behind-the-scenes-footage)..

Det bliver underligt og sørgeligt at undvære dem, men spændende at se hvordan de vælger at afslutte. For der er allerede sket masser af chokerende og juicy ting på gaden denne sæson!


Hvad er jeres forhold til Desperate Housewives? Fan eller aldrig sprunget med på vognen? Og kommer I til at savne dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar