tirsdag den 10. april 2012

Tirsdags trailer - We Need to Talk About Kevin


Eva (Tilda Swinton) og hendes søn Kevin (Ezra Miller) har et problematisk forhold, som kun bliver værre efter "the incident". Traileren fortæller ikke konkret hvad denne hændelse er (hvilket er godt, siden trailers har en tendens til at vise for meget), men én bestemt mulighed dukker op i mit hoved...

Maj siger det er en film at glæde sig til, og efter at have set traileren, tror jeg bestemt hun har ret. Jeg skal absolut se den, det er bare et spørgsmål om hvornår!

Dansk premiere: 12. maj - hvilket er lige rundt om hjørnet...

4 kommentarer:

  1. Og den ER virkelig god, har også lige slugt bogen - AMAZING siger jeg bare! Den har også fået nogle rigtig fine anmeldelser, tror desværre bare den bliver begravet i den åndede Battleship!
    Nogen mennesker ved ikke hvad en god film er, om den så blev kastet i nakken på dem!

    og den har premiere i dag ;)

    - Maj :D

    SvarSlet
  2. @Maj:

    Uh, det vil sige at jeg skal i gang med bogen efter jeg har set filmen. Jeg tror du har ret i, at den måske mister lidt opmærksomhed pga. Battleship - men det er nu også to vidt forskellige målgruppe filmene henvender sig til. Så lad os nu se :)

    Men hvis du kigger på Filmz, så har de lige anmeldt både Battleship og We Need to Talk About Kevin - og de endte på henholdsvis 5 og 4 stjerner. Det er jeg alligevel rimelig overrasket over!

    @Jonas:

    Det er vist ikke nogen overraskelse, hvilken film du ville vælge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, er der nogen af jer jeg kan købe bogen ved??? jeg skal skrive SRP - og jeg mangler den til at skrive min opgave! :) (den er udlånt alle tænkelige steder) VH Emilie Valentin!

      Slet