torsdag den 11. august 2011

Uden tid, uden computer..

Det har været min situation i nogle dage. Og uden det, bliver det altså ikke til meget blogging. Men for få dage siden fik jeg min computer tilbage (som så stadig ikke virker optimalt - dumme Humac!). Derudover har jeg cirka ingenting at lave på min nye praktikplads. De har utroligt travlt med at færdiggøre og præsentere kampagner for deres kunder, og derfor er der selvfølgelig ikke så meget tid, til at sætte mig ind i tingene. Efter en kort snak med chefen i går, sagde han jeg skulle nyde stilheden så længe jeg kunne, for meget snart, bliver der meget travlt. Så jeg vil fra i dag 'nyde' kedsomheden på kontoret, og benytte den til at lave madplan, tjekke blogs, google alverdens ting og selvfølgelig BLOGGE. 

Håber i har det godt derude i det triste og grå vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar