lørdag den 14. maj 2011

Det er den tid på året

Og her snakker jeg ikke om eksamamensperioden. Heller ikke at mennesker er begyndt at smide deres tøj i lykke over vejret, for i sidste ende blive snydt da det grå vejr og regnen sniger sig frem igen. Nej! For selv om alle disse ting sker lige nu, så er det ikke det jeg har valgt at dedikere et indlæg til på min blog om film og TV (doh!).. Nej..

Denne tid på året sker der nemlig noget ovre i Hollywood - nemlig at diverse serier må lide livet for at gøre plads til nogle nye. Det er lidt af et blodbad og desværre var nogle af mine favoritter med i denne omgang. Brothers & Sisters og Lie to Me er nemlig blevet 'cancelled' (i blandt mange andre) og nu kommer vi ikke til at se mere til the Walkers eller Cal Ligtman. Og det er lig med ØV!

Heldigvis sluttede B&S ikke med en cliffhanger, hvilket de ellers har en tendens til. Men de havde nok set den komme. Til gengæld sluttede Lie to Me virkelig spændende, og det kommer vi desværre ikke til at se udviklingen eller afslutningen på.

Det sørgelige er, at da jeg så season (som så blev til series) finale af B&S i mandags, gik det op for mig, at hvis den blev cancelled så ville jeg virkelig savne den. Og ja, jeg havde ret. Den kommer til at mangle!

Så rest in peace Brothers & Sisters og Lie to Me. You will be missed.



Er der nogle af jeres favoritter der måtte lade livet i denne sæson?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar