mandag den 30. maj 2011

Freeeeeedoooom!

Kan i huske Mel Gibson i Braveheart? Kan i huske hvordan kan kæmpede for friheden hele vejen igennem filmen? Kan i huske den aller sidste scene hvor han skråler 'Freeeedoooom' til folket? Har i et billede inde i hovedet nu?.... Godt... Det er netop sådan jeg har det nu.. Lige bortset fra at den sidste scene egentlig er lidt sørgelig fordi han (spoiler-alert) dør. Anywaaays....

Jeg har efter flere ugers eksamenslæsning endelig fået lidt fri. Faktisk, så skal jeg først op til den næste eksamen d. 21 juni. Så freeeedoooom til mig! Jeg var endda så træt af at sidde foran min computer, at den har været slukket siden min eksamen blev afleveret torsdag aften. Indtil i dag. Så efter en del stilhed på bloggen, er jeg nu endelig klar til at komme i gang igen.

For jeg fungerer åbenbart ikke som mange af jer andre bloggere. Jeg kan ikke have travlt med eksamenslæsning, og samtidig være en dygtig blogger. No can do. Så bravo til jer andre der kan finde ud af det.

Men jeg er glad for at have joinet blogging verdenen igen. Og ikke kun for at få orden på bloggens (mange) hængepartier, men have tid og overskud til at læse mine favorit bloggere igen.

See you around!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar