tirsdag den 28. februar 2012

Tirsdags trailer - The Amazing Spiderman


Ja der kommer endnu en Spiderman film, og nej den er ikke med den samme Spiderman (Tobey Maguire) som tidligere. 10 år efter den første film, er franchiset er blevet re-bootet med et helt nyt cast, og en helt anden historie. 

Denne gang er det ikke Mary Jane der er Peters kærlighedsinteresse, men derimod en pige ved navn Gwen Stacey (spillet af Emma Stone). Jeg kender ikke til historien om hende, men jeg var aldrig en stor fan af Mary Jane, så det passer mig egentlig fint at de har skiftet hende ud.

Og selv om jeg synes, at det er lige tidligt nok at starte forfra, synes jeg traileren og castet ser meget interessant ud. Specielt glæder jeg mig til at gense Sally Field og jeg kan virkelig godt lide Emma Stone. Så selv om jeg var forholdsvis negativ omkring re-bootet i starten, er det nu helt sikkert en film jeg skal se.

Dansk premiere: 3. juli

Jeg har postet Spiderman traileren på bloggen før, men det er ved at være maaange måneder siden - så I får den bare igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar