torsdag den 25. april 2013

Nye bøger på min Kindle

Det gode ved e-bøger - du har lyst til at læse en bog, og fem sekunder efter du har klikket køb, har du den på din Kindle. Derudover er der rigtig mange bøger som du kan få for rigtig lidt, og nogle gange ingenting. Det gør også, at du lige pludselig kan ende med en overfyldt Kindle, som jeg har lige nu.


Jeg har på meget kort tid fundet en masse spændende bøger til næsten ingen penge. Så nu er spørgsmålet bare, hvilken en jeg skal starte med.

For jer der ikke har en Kindle, kan jeg fortælle at man kan hente en Kindle app til ens smartphone eller tablet, og man kan derfor stadig benytte sig af de super gode tilbud der er at finde på amazon.

Jeg vil senere i dag, dele nogle af de tilbud, som jeg har benyttet mig af. I mellemtiden kan I jo lige hente en Kindle app ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar