fredag den 26. april 2013

Kindle tilbud #1

Jeg lovede jo i går, at jeg ville dele nogle af de tilbud jeg har benyttet mig af til min Kindle. Jeg glemte det helt i går aftes, så derfor får I den bare i dag i stedet for.

For det første så kan I finde alle Kindle 'fiction' e-books fra laveste til højeste pris lige her. Det er et meget godt redskab, når du skal på jagt efter gode tilbud på e-bøger. Men kategorien 'fiction' er okay stor, så jeg var lidt mere specifik i det, og valgte vist kategorierne 'contemporary fiction' og 'romance' - og der var masser af muligheder for gratis/billige bøger. Men selv om bogen er gratis, gider man da ikke at bruge tid på at læse noget skrammmel, så tag et kig på antal stjerner og anmeldelser inden I henter den.

Som sagt så hentede jeg pænt mange bøger i går, og jeg har derfor valgt at dele nogle af de mest interessante og bedst anmeldte på goodreads.


1: $0.00 - Læs om den her og køb her
2: $1.99 - Læs om den her og køb her
3: $1.99 - Læs om den her og køb her
4: $0.00 - Læs om den her og køb her
5: $0.00 - Læs om den her og køb her
6: $0.00 - Læs om den her og køb her (købte den faktisk for ca. $3.5 selv, så øv bøv for mig!)

For jer der ikke har en Kindle, kan jeg fortælle at man kan hente en Kindle app til ens smartphone eller tablet, og man kan derfor stadig benytte sig af de super gode tilbud der er at finde på amazon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar