mandag den 11. april 2011

En travl tid

Som overskriften meget passende fortæller, så er det i øjeblikket en travl periode for mig. Og jeg har på fornemmelsen at det kun bliver værre. Så desværre kommer der ikke til at ske sååå meget på bloggen det næsten stykke tid. Jeg er dårlig til at prioritere, og vælger altid det der er sjovest, først. Det må ikke ske denne gang!

Derfor har jeg en idé om at jeg kommer til at poste en masse trailers i den næste periode. Bare så der sker et eller andet. Så kan i også få lidt inspiration derude! Og her kommer den første allerede..


Amazing cast siger jeg bare!

2 kommentarer:

  1. Åh jeg kender det kun alt for godt det med at have travlt, jeg glæder mig bare til næste uge, hvor den står på påskeferie, det skal bare nydes på fulde drøn, inden det atter går løs... men der kommer jo heldigvis også en lille studietur til Berlin som jeg har tænkt mig at nyde til fulde, jeg elsker at rejse, hvis bare man havde mange penge :D :D

    - Maj :)

    SvarSlet
  2. Uh ja det bliver godt med påskeferie, selv om jeg nu ikke skal benytte mig alt for meget af 'ferie' delen. Men lidt fri vil jeg have. Åh, lucky you! Berlin er great :) Og jeg vil gerne have flere penge, så jeg kan få lov til at rejse!

    SvarSlet