torsdag den 21. april 2011

Besøg

I dag fik vi besøg af min mor, som skal blive her i to dage. Det er altid dejligt at få besøg af mutti - for når mutti kommer, så betyder det én ting: vi skal ud at spise og i biografen. Og denne gang var ingen undtagelse.

Vi er nemlig lige kommet hjem fra BioCity, hvor vi så Limitless. Den har jeg faktisk nævnt tidligere på bloggen, lige her.

Nu vil jeg ikke gå for meget i detaljer med filmen, men det var en alletiders underholdende film, som faktisk også formår at afslutte på en lidt tankevækkende måde. Med det, mener jeg at filmens afslutning kan tolkes på flere forskellige måder. Og det kan jeg godt lide. Ellers synes jeg at det er et super fedt plot. Hvor kunne det være skønt at tage en pille, og dermed kunne yde sit aller bedste!

Filmen kan bestemt anbefales. Og synes virkelig Bradley Cooper klarede sin første hovedrolle godt.

Nu vil jeg fortsætte hyggeaften!I må have det godt derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar