tirsdag den 5. april 2011

Goodbye "Will & Grace"

Jep, så kom der ende på endnu en serie. Øv! But that's how it goes..

På grund af bloggen, har jeg - desværre - en rimelig præcis dato på hvornår jeg startede med at se den, og jeg må indrømme, at jeg har se den færdig usandsynlig hurtigt. Så hurtigt, at da jeg gik tilbage i blog historien, tænkte jeg: "Sh*t, det kan da ikke været rigtigt..?!".. But it is! Jeg startede nemlig på serien midt i februar. Damn! Men det var nogle gode næsten-2-måneder. (FYI, så er afsnittene kun på 21 minutter..!)


Alt i alt synes jeg virkelig godt om "Will & Grace". Der var selvfølgelig nogle episode der var bedre og sjovere end andre, men sådan er det altid. Som jeg sagde allerede heeeelt tilbage i februar måned, så er Jack og Karen mine absolutte favoritter. De er bare så skøre og jeg elsker deres venskab. Fantastisk, og fantastisk sjovt. Replikkerne, skuespillerne, gæstestjernerne og generelt humoren i den serie er genial! Og jeg synes at i alle burde se den! Nu..!

Jeg kommer til at savne slænget fra "Will & Grace", og ved slet ikke hvad jeg skal bruge min tid på nu! Skal jeg virkelig til at finde en ny serie, et nyt sæt favorit personer, og bruge en dælens masser timer, IGEN!? Men som Karen så passende siger, om et lignende problem Jack og hun har: "This is it Jackie, the beginning of a new era.. We are going to let new fictitious characters into our lives." Jeg kunne selvfølgelig også vælge at gøre noget helt andet, som Karen foreslår:"Hey, you know, we could go out and have life experience of our own, then get together later and discuss them. You know.. like the people on TV do!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar