mandag den 18. juli 2011

Elefant-vurderings-skalaen

Ligesom Politiken giver hjerter, nogle giver hatte og andre giver stjerner.. Ja, så giver jeg elefanter for at vise hvad jeg synes som enkelte film. Men efter mange problemer med min fem trins skala (den er simpelthen for lille), så har jeg altså lige lavet det om til seks styks. Derfor tænkte jeg, at jeg kunne tage fat i mine tidligere anmeldelser og transformere dem til den nye skala. Det er en lidt ligegyldig post, men jeg vil bare have det på det rene, for at jeg kan.. move on :)

Back to the Future får lov til at beholde sin topkarakter

Og det samme gør Toy Story

 Full Metal Jacket får det samme som før
   

Så er det 2001: A Space Odyssey, hvis vurdering jeg nu er meget mere tilfreds med

Og til sidst har vi Black Swan

Er det kun mig der har vildt svært ved at sætte et så konkret tal på min holdning om en bestemt film?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar