mandag den 11. juli 2011

Unknown

Som jeg jo fortalte i sidste uge, så har der været en del ture i biografen. Den ene af dem var for at se Unknown (også kaldet Unknown Identity på dansk). Lige siden jeg så Taken for nogle år siden, har Liam Neesons film været på min 'at-holde-øje-med' liste. Jeg har altid kunne lide ham, men nøj hvor er han bare sej i den film. Derfor røg Unknown på min 'one-to-watch' liste ligeså hurtigt jeg så traileren.


Det er en meget fed historie, der handler om forvekslet identitet, alle-imod-én, mulige skurke og psykologisk forvirring. Og den lokkende intro på IMDB fortæller..

"A man awakens from a coma, only to discover that someone has taken on his identity and that no one (not even his wife), believes him"

Det lyder som en god opskrift på en fed og spændende thriller! Men desværre, så formår den bare ikke at gribe mig helt, på trods af de mange biljagter og spændingssekvenser. Det er en okay spændende thriller, med et fedt twist, og den vil helt sikkert overraske. Men desværre er Unknown bare slet ikke lige så sej som forventet og håbet. Og spørgsmålet er, vil jeg overhoved huske denne film om et års tid?

Det er bestemt en film der er værd at bruge 2 timer på, hvis du mangler noget at se. Men der er ingen grund til at se den i biografen nu, eller løbe ned i Blockbuster når den udkommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar