mandag den 4. juli 2011

Transformers 3

Jeg fortalte jo i torsdags, at vi havde været i bio tre gange siden jeg sidst bloggede. Transformers 3 var én af de film, og nok den jeg var mindst begejstret for. Jeg synes etter'en var meget fed, to'eren var okay sjov, men tre'eren.. Argh, det er en ommer.


Egentlig var der flere ting i filmen jeg godt kunne lide: Shia er altid pæn at se på, sjov at høre på, og mange af bi-rolleren var meget gode. Og så var det en meget god overraskelse at pludselig se/høre McDreamy (Patrick Dempsey), Spock (Leonard Nemoy) og Mr. Chow (Ken Jeong).

Selv om erstatningen for Megan Fox, ikke var sådan en dårlig skuespillerinde, som man kunne forvente af en 23-årig über babe, turned model, turned actress.. Så var historien bag udskiftningen bare lidt kikset. De har brugt to film til at opbygge denne fantastiske romance mellem baben (Megan Fox) og nørden (Shia), og så ender det bare med at han bliver dumpet.. No more, no less.

Mit problem med filmen, er dog at jeg flere gange sad og kedede mig. Filmen var for lang, og de - engang i mellem - rigtig lange scener i mellem robotterne (som man jeg har svært ved at skelne i mellem), gjorde at jeg glædede mig til at filmen ville slutte. IKKE ligefrem den følelse en film skal fremkalde. Og det er netop på baggrund af dette, at filme skuffede.

MEN, kan dog stadig anbefale de tidligere film. Og hvis man ikke har set dem, så skal man nok ikke starte med at se treeren.

3 kommentarer:

  1. I knew it!!!

    Den film skal bare overhovedet ikke ses - havde jeg heller ikke gjort hvis du havde rost den, men jeg var ikke et sekund i tvivl om at det er en frygtelig, frygtelig film ;D

    Glæder mig til at høre om de andre film du har set :)

    - Maj :D

    P.s: Du har været savnet, velkommen tilbage!

    SvarSlet
  2. Jeg synes faktisk 3'eren er bedre end 2'eren. Sååå. DU er en ommer! ;)

    SvarSlet
  3. @Maj: Haha, jamen så er det godt du ikke føler du går glip af noget :) Og mange tak - It's good to be back :) Men tager lige et lille smut på ferie, og er klar til at fortælle mere om filmene når jeg kommer hjem!

    @Jonas: Haha, tak!

    SvarSlet