mandag den 3. januar 2011

En god start på 2011


Siden den just passerede weekend, var dagene efter nytårsaften, er det jo klart at vi, et par ungdommelige 24 årige, fejrede det nye år. Dette blev gjort på sofaen, med alt det usunde man kan finde, inden vi igen skulle i gang med at overholde aftalen om et sundere liv. Vi havde været så kloge at forberede os på ’dagen derpå’, ved at acceptere at vi ikke vil være super produktive og sunde den 1. januar. Derfor ordnede vi indkøb af slik og chips på årets sidste dag. Meget smart at spise sig tung og usund i en masse lækker mad, lige INDEN vi skal være sunde og slanke og spise en masse.. uhh.. sund mad. Anyways, selvfølgelig blev dette kombineret med en masse film og serier!

Weekendens film bestod af:

Walk the Line – siden jeg købte den på Blu-ray har den bare stået og ventet på mig. Så tænkte at jeg endelig skulle få den set igen! Og mine minder om filmen blev bekræftet. Jeg kan stadig vildt godt li’ den her film, og synes at Reese Witherspoons Oscar er fortjent.  Og musikken er jo bare fantastisk!
The Men Who Stare at Goats – en film jeg har overvejet at se længe og desværre levede den slet ikke op til forventningerne. Den var ikke helt dårlig, da den havde nogle sjove og virkelige random momenter. Men måske bare for mærkelig og for random for min smag.
A Serious Man – vidste simpelthen ikke om jeg skulle slukke eller prøve at hænge i. Efter en del overvejelser, valgte jeg simpelthen at slukke. Hvis en film ikke fanger efter en hel time, og man frygter de sidste tre kvarter, så sluk!
National Treasure 2 – action og komedie. Så den mest pga. Helen Mirren og fyren der skal forestille at være Nicholas Cage’s intelligente, uheldige men sjove ’assistent’
Inception – bare en ting at sige. LEGEN - wait for it – DARY! Tror jeg skal se den endnu en gang for at forstå den helt. Hvis det overhoved er muligt.
The Social Network – rigtig fed film. Og så vidt jeg har forstået, generer den ret meget Oscar buzz. Er det kun mig der synes at det er ret vildt hvis Justin Timberlake ender med en nominering!?

.. og så en masse Fringe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar