torsdag den 6. januar 2011

Klovn!

Så har vi, lige som over en halv million danskere, set Klovn: The Movie. Da jeg hørte filmen skulle udkomme glædede jeg mig ikke ligefrem. Jeg har aldrig være heeelt vildt begejstret for serien, men har lært at se og sætte pris på den. Og må da indrømme at de er mange sjove momenter i løbet af dens 6 sæsoner.

Anyways, mit problem har altid været Frank jo er så pokkers pinlig! Jeg får ondt i maven og krummer tæer, og gemmer mig som regel under dynen når det bliver for groft. Derfor skulle jeg lige forberede mig på, at jeg ikke kunne tage min dyne med i bio!

I denne omgang er Frank stadig er ualmindelig uheldig, pinlig og knap så klog i hans beslutninger og Casper er stadig pigeglad og mega vattet. Men det overraskede mig at jeg faktisk synes den var rigtig sjov! Der var godt nok mange ekstreme situationer, som forventet, men jeg håndterer dem åbenbart bedre når de er på en stor skærm.

Uden at afsløre for meget, så handler den om at Casper og Frank skal på kano tur. Det er i hvert fald det Iben og Mia ved. I virkeligheden er kano turen bare en undskyldning (og et transportmiddel) for at kommer på Tour De Fis’, som Casper så elegant har kaldt det. Dog, bliver turen forstyrret da Frank lige pludselig vil have Mias nevø med på turen, for at overbevise Mia om hans ’far potentiale’.

Filmen var mildest talt proppet med ekstreme og platte situationer. Derudover var der mange tilfælde hvor Frank vil gøre det rigtige, MEN hvor det bare ikke lykkes helt. I typisk Klovn stil.

Og bare lige for at nævne det, så er det dejligt forfriskende at alle de sjove klip i filmen IKKE er vist i traileren, for engang skyld! Se selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar