lørdag den 15. januar 2011

Star Trek

Så er det vist på tide at komme med et lille blog-indlæg igen. Jeg havde egentlig besluttet mig at det måtte vente indtil efter mandag kl. 8.30 (hvor jeg har eksamen). Men jeg synes at eksamens-læsning er slem nok, uden at jeg pludseligt bliver syg midt i det hele. Så i morges tænkte jeg, at jeg fortjente at nyde morgenen (som så blev middag og eftermiddag) lidt, inden læsning gik i gang igen! Så jeg satte den nyeste Star Trek film på!

For en lille uge siden fik jeg en pakke fra amazon.co.uk (uh, det er altid så godt!) som jeg havde ventet på i noget tid. I den lå Star Trek XI og Wonders of the Solar System... Og på Blu-ray endda. Guf til lille mig :)

Det er ved at være lang tid siden jeg sidst så den nyeste Star Trek film, og derfor synes jeg at den ville være meget passende til at få en halv-syg og eksamens-træt trekkie jeg i bedre humør. Og jeg havde selvfølgelig ret! 

Jeg synes filmen er super fed, og nok en der kommer til at blive set mange flere gange. Så jeg er bestemt ikke ked af, at jeg har købt den.. Og så i Blu-ray! Det er netop sådan en action- og visuel flot film der fortjener at præsenteres i det format. Jeg har godt nok aldrig set Star Trek: The Original Series, men det gør intet! Jeg har trods alt hørt en del om disse karakterer, da de er kendte i sig selv.. 

Men jeg synes at JJ Abrams og hans trusty team har klaret det super godt at introducere et helt nyt publikum for den legendariske verden der er Star Trek. Den er action-fyldt, sjov og visuelt flot. Skuespillerne har nogle store sko at fylde og gør det brand godt! 

Jeg glæder mig i hvert fald til den næste film!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar