mandag den 3. januar 2011

”It’s alive.. It’s alive!”


Det allerførste blog indlæg – wow, så er jeg endelig med på moden!
Jeg har aldrig kunne se pointen i en blog for os helt almindelig og dødelige mennesker. Hvad i alverden har jeg at fortælle, som andre gider at læse og endda følge med i..? I have no idea.. Damn, sikke en god salgs pitch!

Anyways, jeg har i noget tid gået og funderet over muligheden for at lave en blog. Hvis andre så ikke har lyst til at læse den, så i det mindste for mig selv. En slags journal. Men for mig er det altid vigtigt at inden jeg går i gang med noget, så først finde ud af hvad den i alverden skal handle om. Hvorfor skulle nogen have lyst til at læse MIN blog, hvad har jeg at tilbyde? Og som et lyn fra en klar himmel (egentlig ikke..) tænkte jeg ”jeg elsker film og tv-serier” og oplever ofte at venner og bekendte snakker med mig om film, da jeg er ’the go-to guy’ (ikke rigtig..) når det drejer sig om det emne. Mere præcist, så elsker jeg at se nye og gamle film og tv-serier, og elsker at snakke og diskutere det med andre. Derfor, så er det vel oplagt at lave denne blog. Så kan jeg dele mine tanker om film og tv-serier jeg ser og DU burde se.. Eller måske skal holde dig langt fra! Ind i mellem kommer der måske til at snige sig blog indlæg om andre ting, i og med jeg laver andet end at sidde foran fjernsynet (fx. så sidder jeg også foran min computer..). Men LIGE nu har jeg en ide om at det er det, som min blog kommer til at omhandle..

Derudover tænker jeg, at denne blog vil blive mit nye nytårsfortsæt.. For, let’s face it, den godt brugte vise om: ”i år bliver året hvor jeg bliver fitness junkie, taber mig 10 kg og får en ’body to die for’” er ved at være ret trist og gammel! Så 2011 bliver året hvor jeg prøver noget nyt!

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar