mandag den 24. januar 2011

Et blog indlæg om mine blog indlæg

Jeg har i dag siddet og kigget på forskellige blogs derude i cyberspace, for det har jeg hørt læst fra gamle bloggere, at det skal man som ny blogger. For at se hvad der er derude og hvordan andre gør det. Og det giver jo egentlig god mening. Og hold da op hvor er der mange gode blogs. I den anledning har jeg lavet lidt om i blog designet, så i læsere .. æsere.. ere.. (..Get it?. ekko...Fordi i er så få..).. Anyways.. Så i læsere kan se, ude i højre side, hvilke blogs jeg følger og kan li'.

Da jeg så sad og kiggede på blogs, lagde jeg mærke til at mange laver relative korte blog indlæg og med billeder. Og det kunne jeg egentlig godt lide. Jeg synes det er for belastende når indlæggene bliver for lange, specielt når det er en blog man bare lige falder over. Så skal det helst gå hurtigt.

Og de to ting jeg så godt kunne lide - korte indlæg og billeder - anvender jeg nærmest ikke selv. Ups! Så fra... NU af, lover jeg at jeg nok skal lave nogle korte blog indlæg også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar