torsdag den 27. januar 2011

Det har jeg alligevel ikke prøvet før..

Jeg havde besluttet mig for at bloggen måtte vente, indtil mine eksaminer var færdige. Klokken er nu lidt i 23.00 og min eksamen skulle oprindelig starte om 12 timer. Men jeg har lige fået besked om at vores censor er blevet syg, og den er nu udsat. På ubestemt tid endda. Vi ved intet om hvornår vi skal op i stedet.

Jeg burde måske være glad for det, i og med jeg har haft meget svært ved at forberede mig til dette forsvar. Men jeg havde sådan glædet mig til at få det overstået! Men på den anden side, har jeg måske mulighed for virkelig at give den en ekstra skalle. Ih, er lidt ambivalent omkring det.

Oh who am I kidding. Jeg ender sikkert med at være lige så panisk og neurotisk dagen op til, som jeg har været hele dagen i dag. Øv! Og så starter jeg endda på 2. semester, uden at være færdig med det første.

Og jeg ved godt det har intet med film eller TV at gøre. Men nu er jeg helt vågen, keder mig og er lidt små irreteret. Så det havde jeg lige behov for at dele :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar