tirsdag den 1. februar 2011

Where are you Will Smith..?

Ind i mellem er der nogle Hollywood stjerner, der lige pludselig er med i et hav af film, på en gang nærmest. De får kæmpe exposure og, højest sandsynligt, en kæmpe pay-check. Og andre gange, så er nogle af disse 'big-time-stars' lige pludseligt forsvundet fra jordens overflade.. (aliens maybe??)

Will Smith er begge. Indenfor ca. et år havde han hovedrollen i tre film - 'I Am Legend', 'Hancock' og 'Seven Pounds'. Dette var i 2008. Og siden da har han været pist væk! Det kan være at han blev nødt til at tage lidt fri, for at have tid nok til at bruge alle sine ny indtjente penge.

But do not fear, den rappe fyr i L.A. dukker snart op på radaren igen. Han er i øjeblikket i gang med at indspille Men In Black (MIB) 3 med Tommy Lee Jones. OG jeg har hørt rygter om at der kommer en Independence Day 2. Ved ikke helt hvordan de vil bære sig ad med den sidste, men jeg skal nok se den alligevel. Jeg er en sucker for katastrofe film. Og hvis du blander aliens med ind i det.. Tja, needles to say: I will be there! 

Så jeg kan i hvert fald sige at jeg glæder mig til at se Will Smith komme tilbage fra hans ferie. Og hvis i andre simpelthen ikke kan vente, kan i smide MIB 1 og 2, samt Independence Day på i spænding. Så er i også klar til de nye kommer.. Ellers, hvis i bare hungrer efter 'all-things-Smith', kan i da tage et smut forbi Youtube og se hans lille bitte datter - hun er kun 10 (!) - performe 'Whip My Hair'. Eller tage et smut ned i Blockbuster for at leje den nyeste 'Karate Kid', hvor hans søn Jaden spiller den almægtige karate dreng!

Og bare for at have det på det rene, så nej,  jeg ejer ikke billedet af Will Smith! Og takker selvfølgelig den rette indehaver :)

1 kommentar:

  1. 'all-things-Smith' er bare nice. Han kan bare det gylle ;)

    SvarSlet