tirsdag den 29. marts 2011

Hjemvendt fra Berlin..

..og ja jeg er i live. Jeg blev bare nødt til at bruge dagen i går til at komme ovenpå igen. Berlin = not much sleep! 

Jeg har kun haft bloggen i små fire måneder, men det er sørme hurtigt jeg er blevet afhængig af at blogge. Nu når jeg har hele fire følgere (wohoo for me), kan jeg også mærke at jeg får helt dårlig samvittighed, hvis der går for lang tid i mellem mine indlæg. Der er jo gået næsten en hel uge siden sidst (!).

Anyway, Berlin turen var super fed. Det er en sej by, og det var nogle alletiders piger jeg var afsted med. Vi var på to virksomhedsbesøg: en TV station der hedder 'Deutsche Welle' og et international PR bureau. De var begge rigtig gode og spændende, men på hver deres måde. Derudover fik fik hygget, danset, shoppet, spist, drukket og GRINET til den store guldmedalje! Det vil sige - min første tur til Berlin = stor succes! 

Siden jeg sidst bloggede, har jeg fået en masse gode idéer om fremtidige indlæg, men jeg har ikke meget tid til at lave dem. Og som i kan se, så har jeg en tendens til at lave aaaalt for lange blog indlæg. Men nu må vi se om jeg får lavet dem alle.

For til sidst at komme ind på noget der har med bloggen at gøre, så kan jeg fortælle at vi var så heldige, at vi fik lov til at se hele to film på busturen. Én der ned (der var kedelig) og én hjem igen (der var god). Men hvilke film de var, og hvad jeg lige præcis syntes om dem, gemmer vi til i morgen - cliffhanger! 

See ya!

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem :)

    Ja, Berlin er en skøn by, den har bare det hele, og rummer bare så megen historie og kultur, jeg tror aldrig jeg helt bliver mættet - sådan har jeg det også med London og Barcelona, man er ikke i tvivl om at jeg er en rigtig "by"-pige ;)

    Glæder mig til at få udløst spændningen - cliffhangers are mean ;D

    - Maj :)

    SvarSlet
  2. Cliffhangers er nemlig rigtig mean. Det er en god/dårlig undskyldning for at udsætte beslutningsprocessen synes jeg!

    Åh ja, jeg tror vist også jeg er en rigtig by pige. Både London og Berlin er byer man kan besøge op til flere gange, uden at have set det hele. Barcelona har jeg ikke været, men vil meget gerne :)

    SvarSlet