lørdag den 5. marts 2011

Der var gevinst!

Hold da op, jeg har bare slet ikke været så aktiv på bloggen denne uge. Så inden vi tager på weekend-tur, vil jeg skynde mig at mikse et hurtigt indlæg sammen.

I sidste uge postede jeg dette indlæg, i forbindelse med Oscar uddelingen og alle de obligatoriske konkurrencer der finder sted. Jeg var med i tre konkurrencer og meldte også husbonden med til den ene. Så var der mulighed for at afprøve forskellige variationer af Oscar favoritter. Og i går var jeg inde at tjekke BDlive, hvor jeg fandt ud af at jeg havde flest rigtige i den interne (jeg arbejder for hjemmsiden) BDlive konkurrence! Yay! Så bliver der lige tilføjet fire stk. Blu-rays til filmsamlingen. Awesome!

Og for at min gevinst ikke var god nok i sig selv, så fandt husbonden lige ud af, at han også havde vundet en konkurrence inde på Facebook. Så han får et stk. høretelefoner ind af døren.

Jeg har været ufattelig heldig med konkurrencer det sidste halvandet år. Så jeg kan kun anbefale folk at være med i så mange konkurrencer, som nu er muligt! Go for it!

God weekend til jer derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar