lørdag den 19. februar 2011

Let's go to the moon

Jeg har ikke været så aktive herinden i løbet af denne uge pga. skole. Og jeg har egentlig heller ikke meget tid lige nu. MEN jeg faldt lige over noget jeg lige blev nødt til at dele!

Som en sci-fi nørd med en fascination for månelandingen (jeg skrev endda min SSO om Apollo 11), blev jeg lige nødt til at dele denne trailer for "Apollo 18":


Den bliver jeg da nødt til at se! Kort sagt så tager den udgangspunkt i virkelige hændelser, men bruger diverse konspirationsteorier til at udvikle historien. I virkeligheden var Apollo 18 nemlig ikke en officiel mission, men nogle konspirationsteoretikere insisterer at mission fandt sted, og at de endda landede på månen. 

Dog er jeg lidt usikker på hvor glad jeg er for den måde filmen er blevet optaget på. Men det skal dog ikke holde mig tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar