mandag den 21. februar 2011

Will, Grace og jeg

I den lige overståede weekend, var husbonden ikke hjemme, så jeg tilbragte min tid sammen med en veninden, mine lektier og nogle praktiske-lejligheds-ting. Men jeg tilbragte nu aller mest tid sammen med slænget fra "Will & Grace", og nøj som vi hyggede os!

Der er ikke meget der er bedre end at starte på en ny serie, og så med en god nogenlunde samvittighed bruge en masse (!) timer på at se den fra start til ende. "Will & Grace" var, og kommer til at være i de kommende uger, den serie for mig.

Jeg har altid godt kunne li' "Will & Grace", men har aldrig fulgt religiøst med i det. Derfor er det en serie jeg altid gerne ville se fra ene til anden, men den har egentlig ikke været på min 'to watch' liste. Men da min klassekammerat - nu W&G pusher - tilbød mig nogle af sæsonerne til låns, ja sprang jeg da på. Og nu er jeg afhængig.


For at snakke liiidt om serien, og ikke kun mine obsessions, så er Jack og Karen mine absolutte favoritter. Endnu et godt eksempel på en serie, hvor man jeg bedre kan lide bi-karakteren(erne) end hovedpersonen(erne). De er bare så meget sjovere (ikke at Will og Grace ikke er sjove, meeen..) og SÅ meget skørere! Så hvis der er nogen derude i cyber-land der sidder med overvejelsen 'skal, skal ikke', så siger jeg SKAL! Og her er lige nogle quotes fra sæson 2 til at overbevise DIG!

Jack: I just adore a penthouse view! Ooh, my very own sexless marriage. Just like Will and Grace.
Will: No, not like Will and Grace. We don't even live together any more. She's got her own apartment.
Jack: Eight dysfunctional feet away.
Karen: Lord, they're like Siamese twins who are joined at their boring personalities.
-----
Grace: Well, you've come on a good night. Jack's mother is going to be joining us, and she doesn't know Jack's gay
Karen: How could she not know? What is she, headless?
-----
Ben: So, the salad's done, the risotto is cooking. Let's talk wine. Karen, you have any preference?
Karen: Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick; so you're asking the wrong gal, okay?
-----
Karen: Honey, love you like a cold sore!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar