torsdag den 24. februar 2011

One of those days..

Engang i mellem har man bare lyst til at holde fri og lave ingenting. Sådan en dag har jeg haft i dag. Når man er lidt nede og doven, og man egentlig ikke ved hvorfor. Og det var egentlig meget godt timet af min psyke, da jeg har haft skolefri i dag.

Men planen om at lave lektier, rydde op og gøre rent blev smidt ud af vinduet til fordel for en morgen, middag og eftermiddag i selskab med Will & Grace, Glee og, da jeg ikke orkede mere tv serier, Will & Grace bloopers på Youtube.

Hvilket bringer mig til emnet Youtube. Det er farligt at se noget derinde, for den smarte funktion ala 'hvis du kunne lide den, kan du måske også lide denne' kan forvandle 5 minutters "jeg skal baaare lige se den her" til 2 timers "ej den er sjov.. Og den her er skæg.. Og se, endnu en der minder om den anden sjove..". Og det var det der skete i dag. Og skurken der forvandlede de 5 minutter til 2 timer er lige HER.

Der burde dukke en advarsel op, som noget af det første, når man klikker ind på Youtube.
'BEWARE. MINUTES WILL TURN INTO HOURS. ENTER ON YOUR OWN RISK'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar