søndag den 27. februar 2011

Lykkelige jeg

Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, så er det TV2 FILM der viser Oscar uddelingen (Devil!) i aften og derfor ville det ikke blive en natte-lang-hyldest-til-alt-film-relateret for mig. MEN men men, så kom jeg i tanker om, at vi har jo en masse svenske og norske tv kanaler. Det kunne jo ikke passe, at ingen af dem ville sende den. Og jo jo, mon ikke jeg var så heldig at finde ud af, at NRK1 viser Oscar uddelingen. Og den HAR VI. Yahoo, nu er jeg glad! 

Og for at gøre det endnu bedre, så skal jeg først møde i skolen kl. 12 i morgen. Havde godt nok planlagt at stå tidligt op for at læse lektier... Men det kan jeg jo bare gøre i nat, når uddelingen bliver lidt kedelig. Sådan!

God Oscar nat til jer alle derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar